środa, 2 września 2009

Słodkości :)

.
powidła śliwkowe uwielbiam, za ich zapach i smak…
…śliwki przebrać, opłukać, wypestkować, w garnku przesmażać na wolnym ogniu przez 2-3 dni po około 45 minut; gdy zmniejszą swoją objętość o 1/3, dodać cukier, przegrzać i wkładać do słoiczków gorące…niby żadna filozofia, a to przecież magia… :)




***



Słodkie candy u ENCZY przyciąga jak magnes... :)
(do 06.09)

***

a tak jeszcze w temacie remontowanego balkonu…żeby nie było, to każdy pomagał…jak umiał :D







***

I jeszcze chciałam bardzo, bardzo podziękować Ani za to urocze, "emowe" wyróżnienie wymyslone przez Patryshię.
Dziękuję bardzo, aż mi się ciepło z radosci zrobiło! :*

I przekazuję dalej:





Ania (Kiciula),
Zielicha,
Sanka,
Lena_wz,
Ania (Brises),
Beata,
Yola,
Damurek,
Karolina,
Rachel,
Rybiooka,
Peninia,
Humorki,
Mysek,
Adda,
Maj.,
Rafija
...


Pozdrawiam serdecznie :)
.

13 komentarzy:

  1. Taaak, ślinka cieknie...
    Pomocnicy śliczni :-) Balkon też :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem dziwnie przekonana , że koci pomocnik z lubością i rozmarzeniem w oczach roznosił pył po wszystkich kątach ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Och Auliku,
    dziękuję za wyróżnienie! :-) Jesteś kochana...
    A nie wrzuciłaś tej informacji chwilę później, że jej nie dostrzegłam? ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za wyróżnienie!!! tak mi miło i przyjemnie na serduchu!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kot poczciwiec roznosił po balkonie wszystkie paprochy, które się tylko dało... :D

    ja nieroztropnie notkę pisałam na raty... :)

    za wszelakie komentarze bardzo pięknie dziekuję :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje Kochana za wyróżnienie :) Milusio mi:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za wyróżnienie :) każde wyróżnienie sprawia, że od razu milej na duszy się robi :*

    a kicio słodziak pomagał jak umiał, a że najlepiej mu wychodzi noszenie paprochów :) hihi to się postarał :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam mniam, pyszności. Śliwkowe to moje ulubione powidła.
    Dziękujemy za wyróżnienie:-)

    OdpowiedzUsuń

:)