czwartek, 18 czerwca 2009

przelotem...

.
Idzie Grześ
Przez wieś,
Worek piasku niesie,
A przez dziurkę
Piasek ciurkiem
Sypie się za Grzesiem...

Julian Tuwim
"Idzie Grześ"



dotarł do mnie wędrowniczek od Hali, stop, jest śliczny!, stop, większość czasu spędzam przesypując piach w piaskownicy, stop, nie znoszę robić babek, stop...
pozdrawiam :)
stop



***



(15/30)



To, że nie można wprowadzać sów, nie zdziwiło mnie tak bardzo jak sposób w jaki ktoś powyginał rogi tej tabliczki…artysta… :D
(16/30)



nie wiem co to za roślinka, ale liście tego kwiatka przypominają mi skrzydła motyli, Syn przyniósł mi toto ze szkoły na wakacyjne przechowanie, nie wiem też jeszcze czy będzie smakowało Kluskowi, a od tego zależy los tego zielska...
(17/30)
.

5 komentarzy:

  1. Fajnie ze jesteś chętna na wymianę ATC...to wymieniamy się po dwie karty :) Adresik mam :)
    Tabliczka bardzo artystycznie wygięta...:)) Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  2. Babek nie lubisz robić? No wiesz...ha ha Domyślam się, dlaczego. Kwiatek ten to szczawik jest:D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. zamiast babki można robić ogródek, albo jezioro w piaskownicy, tylko trzeba miec wode w wiaderku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, wprowadzanie sów może być niepożądane....

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe te sowy, uśmiałam się mocno:)
    A kwiatek to Szczawik Dippiego, kwitnie bardzo delikatnie na biło lub blado-różowo - ponoć to kwiatek szczęśliwośći - może to go uchroni przed Kluskiem?

    OdpowiedzUsuń

:)