niedziela, 19 kwietnia 2009

Wśród drzew candy :)

.
Biegnie dziewczyna lasem. Zieleni się jej czas...
Bolesław Leśmian
"Zmory wiosenne"



Ekspresowe wyzwania na forum Scrapbooking są dla mnie świetnym pretekstem do kolejnych prób scrapowych, wciąż się uczę i jeszcze wiele mi brakuje, żeby być zadowoloną z efektów...ale za to, zabawę i chwile oderwania się myślami od wszystkiego mam dla siebie i są one dla mnie bezcenne…
Tym razem malutka zakładeczka mi wyszła, ale akurat takiej niedużej potrzebowałam do mniejszych książek, więc super mi się przyda. :)


***
Przepiękne, delikatne papierki do scrapbookingu zaprojektowane przez Latarnię Morską kuszą...(losowanie w piątek 24.04):


Yadis na dobry początek nowej lokalizacji rozdaje takie smakolyki (do 10.05):


.

1 komentarz:

  1. Zakładeczka super! Widziałam ją na żywca, a dopiero teraz na zdjęciu zauważyłam te złote drzewka. Świetnie to wygląda jak by były za mgłą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

:)