poniedziałek, 27 kwietnia 2009

Pastele

.
"wiosenna łąka pełna rosy, oświetlona porannym słonkiem, lekko zamglona, delikatnie zaspana, czasami wręcz senna...nieśmiałe marzenie o lecie, błękitne niebo z białymi chmurkami, pełne żółte jaskry, białe goździki..."


Trzecia edycja "Graj w kolory" w Art - Piaskownicy, to delikatne pastele zaproponowane przez Annę - Marię.

Przymierzałam się do tych pastelowych kolorów i pomyślałam, że świetnie będą pasowały do morskiej fali i zmoczojej wodą koszulki mojego Synka...bose stopy na piasku, przezroczyste meduzy (których sie boję), i rozsypane po plaży muszeki...po prostu lato... :)



A przy okazji powstała malutka karteczka, którą bardzo polubiłam, z takim małym "Motyloowadzikiem", też w tych kolorkach... :)



I trochę szczególów:






.

6 komentarzy:

  1. Cudna karteczka, śliczny scrap. Oglądam i podziwiam Twoje prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba dzieła - cudne! Ale mimo wszystko bardziej przypadła mi kartka z motyloowadzikiem ^^ jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudności tu u ciebie można oglądnąć.Brawa za pomysły

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Scrapki śliczne, bardzo delikatne Ci wyszły. Kartka z motylowadzikiem super!
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prace!

    a u mnie wyróżnienie czeka na Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

:)