niedziela, 19 sierpnia 2012

makowa broszka na szydełku

.

     Kolejna broszka. :)
Chciałam, by przypominała kwiat maku, nie wiem na ile mi się to udało...
Czerwona włóczka i trochę czarnych koralików.

pasuje oczywiście do mojej ulubionej katany :)))


i innych ciuchów...
***
     U moich Rodziców na działce rosną przepiękne maki ozdobne, bardziej przypominają goździki, niż te maki rosnące na łąkach.

***
a ostatnio chodzi za mną ten kawałek, dosłownie siedzi mi w głowie...i wciąż go słyszę...:)
Siela "Die Muse":


 .

3 komentarze:

  1. Bardzo, bardzo urokliwy maczek, a muzyka piękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :)
    muzykę "odkrył" mój syn, a teraz chodzi za mną (muzyka oczywiście ;)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna broszka :) Ja sie właśnie glowie jak zrobic taką sobie ;)

    OdpowiedzUsuń

:)