piątek, 10 lutego 2012

serce szare szydełkowe

.

     jakoś mi dzisiaj szaro i trochę smutno, właściwie nie wiem nawet dlaczego...taki stan przejściowy (mam nadzieję), ale jakoś denerwująco dołujący...skąd? bo ja wiem...tak czy inaczej chodzi za mną taka jedna piosenka i w ogóle głos Stanisława Soyki i jego kawałki...
w zasadzie nie umieszczałam filmików, ale kiedyś musiał być ten pierwszy raz... :)



***
a, i zupełnie bym zapomniała, co by to było za szydełkowe serduszko bez schematu dla obdarzonych niesłychaną wyobraźnią ;)


     I jeszcze link do filmiku jak rozpocząć robótkę "magicznym kółkiem" magic circle croche loop (magic circle, magic ring, magic loop)

***
dodaję schemat już trochę bardziej "profesjonalny" :))) teraz dopiero widać jaka jest ogromna różnica między rysowaniem odręcznym a takim w programie - przynajmniej jak dla mnie - jest ciut lepiej :D


Serce szare szydełkowe (Gray Heart Crochet)
rozpoczynam serce magicznym kółkiem -  magic ring
rząd 1 - 3 o.ł., 19 słupków, 1 o.ścisłe (razem 20sł, 3 o.ł. zastępują 1 sł.)
rząd 2 - 1 o.ł., 2 sł w jedno oczko poprzedniego rzedu, 1 sł, 2 sł. w jedno oczko, 1 sł...zakończyć 1 o.ścisłym (razem 29 sł.)
rząd 3 - 1 o.ł., 2 sł. w jedno oczko, 1 sł., 4 razy 2 sł. w jedno oczko, 1 sł., 5 półsłupków, 2 razy 2 półsłupki w jedno oczko, (1 półsłupek, 1 oczko łańcuszka, 1 półsłupek - w jedno oczko), 2 razy 2 półsłupki w jedno oczko, 5 półsłupków, 1 sł., 4 razy 2 sł. w jedno oczko, 1 sł., 2 sł. w jedno oczko, zakończyć oczkiem ścisłym (razem 45 oczek)
rząd 4 - 45 półsłupków, zakończyć oczkiem ścisłym

***
Dziękuję Kamila, że mnie zmobilizowałaś do zrobienia tego schematu :* Pozdrawiam.
.

7 komentarzy:

  1. urocze serducho :)
    muszę tez spróbować takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serducho super!! Czy może posłużyć za podkładkę pod kubek?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jagno - koniecznie :) bo naprawdę robi się je prosto i szybko

    Zielicho - u mnie jako podkładki się sprawdzają, spokojnie mieści się na takim serduchu spory kubek z kawą... :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne serducho, piosenka piękna, lubię Sojkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukałam w necie ładnego serduszka i chyba je właśnie znalazłam :) mam nadzieję, ze mi się uda takie ładne zrobić

    OdpowiedzUsuń
  6. 36 yr old Tax Accountant Shane Monroe, hailing from Lakefield enjoys watching movies like Chapayev and Fashion. Took a trip to Kathmandu Valley and drives a Ferrari 250 LM. sprobuj tego

    OdpowiedzUsuń

:)