piątek, 17 lutego 2012

Światowy Dzień Kota i IF :)

.

     Temat POPULARITY (ze stronki Illustration Friday) jakoś chodził mi po głowie i chodził...w końcu musiałam cokolwiek narysować. Wypróbowałam zupełnie nowe kredki, zupełnie inny sposób rysowania i wyszło jak wyszło. Cieszę się, że spróbowałam czegoś nowego. :) Choć nie liczę na to, że mój rysunek zdobędzie taką popularność jak Gotye i jego "Somebody That I Used To Know (feat. Kimbra)" ha, ha :)))
***
ha, okazuje się, że te kredki były akwarelowe...i po rozwodnieniu powstał zupełnie inny rysunek...


***
     Mój Kot ma dziś święto, zatem resztę posta zostawiam jemu... :)

kanapowemu...

 ...leniwcowi,

 który rozbawia nas swoimi dziwnymi pozami i minami:

 ale nic sobie nie robi z naszego obśmiewania, bo jest ponad to:

 i tylko czasem (z czysto kociej złośliwości) obkudłaca wannę do granic możliwości:


Udanego Dnia Kota! :D
.

7 komentarzy:

  1. Hahahaha!! Kotek czadowy ui ma harrrakterek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kociak :) zapraszam na konkurs dziś ostatni dzień zgłoszeń http://www.artfox.pl/sklep/trendy.php?info_id=62

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny rysunek,a co do kota to nasz zachowuje sie tak samo leniwie i tez robi pozy ze mozna czasem paśc ze smiechu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kotek:) I rysunki oczywiście Twoje podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję w imieniu kota i własnym :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A to się uśmiałam z kota, który obkudłaca wannę :-)hahaha :-). Fajny sierściuch :-).

    OdpowiedzUsuń

:)