niedziela, 18 września 2011

kobieta z kotem i myszą

.
...księżyc w pełni, życzenia twe spełni...



***
     U mojej Babci na stole i na półeczkach, a także na parapetach pod doniczkami z kwiatami zawsze leżały białe, piękne serwetki ręcznie szydełkowane. Moja Mama też miała kilka tu i ówdzie...i ja ostatnio zakochałam się w serwetkach, szydełkowych, babcinych...Moje są w kolorze ecru.









     Wzór nie jest szczególnie skomplikowany, wyszperałam go w internecie.


     Generalnie nie blokuję robótek (lubię świeżo wydziergane), ale serwetki są wyjątkiem. Namaczam w wodzie lub lekko krochmalę i "rozpinam" naciągnięte i uformowane na ręczniku do całkowitego wyschnięcia.




***
     Teraz jestem całkowicie pochłonięta szydełkowymi granny square, jeszcze nie wiem co z tego do końca będzie, ale kolorystycznie już mi się podobają...

.

4 komentarze:

  1. Piekny rysunek a serwetki cudo,fajnie ze dalas maly schemacik do serwetek.:)pozdrawiam/:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za schemat :) A i tym razem może i ja zablokuję serwetki...Do tej pory nie do końca wiedziałam, jak to się robi...
    Rysunek pięęęęękny!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

:)