czwartek, 17 marca 2011

szaliki lubię :)

.
     Ok, ok, lubię szaliki, apaszki, chusty, gawroszki i wszelkie inne otulacze szyi :)))
     I mam ich więcej niż naprawdę potrzebuję...a wciąż przybywają następne...



     Czerwony szalik podpatrzyłam w Falando de crochetAtelier Rozmaitości i w Paszczakowicacha różowy w Atelier Rozmaitości. Napatrzyłam się na blogach na piękne robótki i uległam urokowi tych koronkowych szaliczków. :)
     Są naprawdę w miarę proste do zrobienia, a na ludziu wyglądają super i świetnie się je nosi.

***


Gosiu dziękuję za wyróżnienia (już dawno powinnam była to zrobić :) )



     Nie potrafię przekazać ich dalej, bo blogów do wyróżniania jest zbyt dużo - wystarczy zerknąć na ilość miejsc, które podglądam...a jest ich znacznie, znacznie więcej, no i wciąż odkrywam nowe :)
     Dlatego też, przekazuję je wszystkim kreatywnym i sympatycznym miejscom w sieci. :)



***



zapach wiosennego deszczu...
.

8 komentarzy:

  1. cudne szaliczki :) ten pierwszy wzór zrobiłam już kilka razy, hehe, a i mam następne chętne osoby na niego :D różowy też super^^ pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony szalik jest cudowny, gratuluję zdolności do tworzenia takich pięknych rzeczy i cierpliwości, bo chyba trochę czasu zajmuje wykonanie takiego szalika :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudności szydełkowe!!! Och, rozumiem tę potrzebę posiadania otulaczy szyjnych, rozumiem .... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też noszę szalik na szyi, właściwie non stop, nawet ostatni w nim spię:) ale mój musi byc mięciutki, moher, miękka wełna, w rezultacie nosze ciągle ten sam, za to dłuuugi jest:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszy mnie, że nie tylko ja mam bzika na punkcie otulaczy :)))

    Wiolu - dzierganie to często tylko zajmowanie rąk przy jakimś mniej-zajmującym filmie, ale faktycznie czasem trzeba się trochę nadłubać :)

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajniutki ten szaliczek...podziwiam za cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super szliczki i czerwony i różowy ale ja nie dałabym rady tkich zrobic bo widziałam dosc skomplikowany schemat ale podobaja mi sie jak diabli-przepraszam za wyrazenie:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. 41 year-old Marketing Assistant Isa Ferraron, hailing from Brandon enjoys watching movies like Yumurta (Egg) and Quilting. Took a trip to Historic Area of Willemstad and drives a Ferrari 330 TRI/LM Spider. wiecej

    OdpowiedzUsuń

:)