niedziela, 21 listopada 2010

być kobietą...

.
Być kobietą, być kobietą!
Marzę ciągle będąc dzieckiem.
Być kobietą - bo kobiety
Są występne i zdradzieckie. 

Być kobietą, być kobietą
Oszukiwać, dręczyć, zdradzać,
Nawet - gdyby komuś
Miało to przeszkadzać. 

Ach, kobietą być nareszcie
A najczęsciej o tym marzę
Kiedy piorę Ci koszule
Albo naleśniki smaże...
 
Alicja Majewska
"Być kobietą"
 
***
Znalazłam kiedyś w jakiejś babskiej gazecie rysunki kobiet, 
niesamowite i dynamiczne, były podpisane Anula
moje niezdarne szkice powstały pod ogromnym wpływem 
tych rysunków. 
 
Ruda.
 
Tajemnicza Blondynka.
 
Myśl.
 
 
Wciąż próbuję rysować...wprawdzie w książce jest napisane, 
że powinno się bez żalu wyrzucać nieudane rysunki, 
ale ja nie potrafię...wyrzucać...
W ogóle z tym wyrzucaniem czegokolwiek jest straszny problem, 
bo ja należę raczej do tych co lubią otaczać się przedmiotami, 
ich blaskiem i kurzem, który się na nich zbiera...
lubię gromadzić wokół siebie przestrzeń mocno skomplikowaną, 
pełną przedmiotów i myśli...lubię rzeczy. :)
 
 ***
 
 
 ***
 ręce zajmuję dzierganiem, zapycham dół ;)
szalik z kapturem to mój hit, takie odkrycie roku :) zapewne nie odkryłam 
ameryki, ale pomysł jest świetny, ciepły i praktyczny.
 
 
 ***
 i jeszcze kilka próbek, kocich tym razem, szkiców:
 
 
 
 
 bez kotów ani rusz...kiedyś chcieliśmy "dmuchnąć Kluskowi w oponki" 
- tzn. nadmuchać mu poduszeczki na łapkach pompką do roweru :))) 
ale kot nie był zachwycony nie wiedzieć czemu...;) 
może nie znał się na żartach?
 
*** 
W kocim temacie jeszcze zostając - Sanka niezwykle zdolna otwiera 
nowy sklep i rozdaje cukierki (do 22.11):
 
 
***
Jakiś czas temu Magdalena eM obdarowała mnie wyróżnieniem-zabawą 
w bycie szczęśliwą :) Dziękuję :)
Co sprawia, że jestem szczęśliwa? Długo się nad tym zastanawiałam...
powstała mi w głowie nawet taka kilometrowa lista uszczęśliwiających 
rzeczy :D rzeczy wielkich i malutkich...
Ale odpowiedź jest w sumie dość prosta...życie mnie uszczęśliwia...
 
 
Wyróżnienie należy przekazać 10 następnym osobom, ale proszę, 
kto tylko ma ochote na tą zabawę, to zapraszam :) 
Pomyślcie, co Was uszczęśliwia?
***
idą święta...już? 
 
p.s.
zupełnie nie wiem co namieszałam, że mam w tym poście taki format tekstu
pełen małych literek...ale nie mam siły dziś z tym walczyć :) 
to czysta złośliwość rzeczy nieożywionych ;) 
.

5 komentarzy:

  1. Taaaak.... Kobieta - Myśl urzekła mnie chyba najbardziej... Pięknie piszesz - coraz lepiej rysujesz - fantastycznie dziergasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się Twoje szkice bardzo podobają *__*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie dziergasz,rysujesz,a także robisz bardzo ładne zdjęcia...te rysunki,szalik z kapturem....Po prostu brak słów!!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

:)