sobota, 16 stycznia 2016

Draw All Year - Całoroczne rysowanie i One Little Word 2016 :)

.

     Draw all year - dlaczego napisałam to po angielsku? nie mam pojęcia... może dlatego, że rzuciło mi się to w oczy gdzieś na anglojęzycznych stronkach. Draw all year lub draw all days...idea tego wyzwania jest bardzo prosta: rysujemy ile się da, najlepiej codziennie przez cały rok, takie całoroczne rysowanie. :)



     Postanowiłam, że będę w tym roku więcej rysować, z wyzwaniem czy bez, ale z wyzwaniem jest zabawniej, bardziej motywująco. Rysować, szkicować, kolorować, malować...taki jest plan.
Nie, nie będę wszystkiego umieszczać na blogu, bez obaw. :)))

     Pożyczam czasem graficznego tableta od mojego Syna, uczę się rysować na czarnej powierzchni roboczej patrząc na ekran monitora, trochę to dziwne i nienaturalne, ale tylko z początku. Potem wciąga. Rysuneczek, to jedna z pierwszych, nieporadnych próbek. Mam nadzieję, że po jakimś czasie opanuję trochę lepiej to narzędzie. ;)

***

     Jak co roku wybrałam sobie przewodnie słowo, które przez cały czas będzie mi towarzyszyć w tym roku.
One Little Word. Jedno Małe Słowo o dużej mocy. Od kilku lat wybieram sobie takie słowo klucz, słowo przewodnie...

2010r. - rozwój (progress)
2011r. - czysty (pure)
2012r. - otwierać (open)
2013r. - odwaga (courage)
2014r. - ruch (move on)
2015r. - działanie (to work)

     W tym roku miałam z tym pewien problem, bo nie mogłam wybrać spomiędzy kilku, które brzęczały mi w głowie...W końcu stanęło na słowie Projekt, zatem słowo na 2016 rok to:

Projekt/Project

     Dlaczego właśnie takie? Dlatego, że "projekt" w znaczeniu współczesnym to nie tylko faza planu, to cały zespól działań zakończony sukcesem. Projekt kończy się konkretnym wynikiem. A mam kilka planów, które proszą się o skończenie, zrealizowanie. Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się je "zamknąć". :)))
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)