wtorek, 10 lutego 2015

abstrakcja z ptaszkiem

.

     Abstrakcja z ptaszkiem w roli głównej.
Ten mały obrazek (20x20 cm) powstał już jakiś czas temu. Chciałam popróbować różnych zestawień kolorów, w międzyczasie przemalowałam go chyba ze cztery razy i pewnie gdy mnie najdzie to znowu go przemaluję. :) Zaczynając malowanie nie miałam jakiegoś konkretnego pomysłu co to będzie, dopiero w trakcie klarował się pomysł z roślinami i kółkami, zresztą to jakby samo kształtowało się pod pędzlem. Bardzo ciekawe i niesamowite uczucie - sama byłam zaskoczona co maluję.
     Ale póki co wiem jedno, zdecydowanie wolę malować coś konkretnego, bardziej określonego, niż abstrakcje. Bo ta wciąż mi się wydaje niedokończona, co na nią spojrzę, to mam ochotę coś przemalować... ;)

     Zauważyłam, że im więcej maluję, tym częściej patrząc na obrazy innych mam dla nich jeszcze większy podziw. Dostrzegam więcej kolorów, zestawień, pomysłów. I nie pamiętam gdzie to usłyszałam, ale całkowicie się zgadzam z twierdzeniem, że "im więcej tworzysz tym bardziej twórczym się stajesz" i to w każdej dziedzinie. :)
.

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy styl, obrazek oddycha, jest akcja, wciąga, jest głębia i nic nie zmieniaj, lepiej coś zacząć od nowa - ten jest całością i z przyjemnością na niego patrzę.
    Krista

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W takim razie odstawię go na jakiś czas. :)
      Czasem jak coś maluję (lub rysuję) i zapędzę się w poprawianie i wieczne zmiany, to nie mogę przestać...tym bardziej dziękuje za miłe słowa. :)
      P.S.
      Ksista, widziałam Twoje prace - pięknie i z sercem malowane! Szczególnie mi przypadły do gustu wszystkie tematy marynistyczne...uwielbiam morze na obrazach!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. 48 yr old Senior Developer Kleon Ertelt, hailing from Thornbury enjoys watching movies like Nömadak TX and Flower arranging. Took a trip to Historic City of Ayutthaya and drives a Ferrari 250 GT Cabriolet. odwiedz nasza strone internetowa

    OdpowiedzUsuń

:)