piątek, 25 maja 2012

kot, kobieta i kot

.

     Sight.
Tym razem bardzo wprost potraktowałam temat z Illustration Friday. :)))

***

     Oczy i w ogóle zmysł wzroku jest czymś niesamowitym.
     Pamiętam taką zabawę z dzieciństwa, że trzeba było zgadnąć jaki przedmiot z naszego otoczenia ma na myśli druga osoba i można było zadawać pytania pomocnicze, np. czy ten przedmiot jest duży czy mały, czerwony czy czarny, ale tylko takie pytania by można było odpowiedzieć - tak lub nie.
I wtedy dopiero naprawdę przyglądałam się temu co mnie otacza. Dostrzegałam rzeczy i przedmioty ich kolor wielkość i fakturę...Do tej pory lubię się bawić w tą zabawę z moimi dziećmi. Szczególnie gdy nam się nudzi, w samochodzie, w kolejce, gdy na coś czekamy...
     "Zgadnij jaki przedmiot mam na myśli?"... :D
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)