wtorek, 8 listopada 2011

pled granny square fioletowy

.
"Ale migła!"
wykrzyknęła dziś rano moja Córeczka, gdy zobaczyła zamglony świat :)))

***
     Jesienią wszelkie koce, pledy i duże szale wracają do moich łask, od nowa się w nich zakochuję. Najbardziej lubię takie włóczkowe, cieplutkie ocieplacze...

     pled ma około 140 x 75 cm i jest zrobiony z miękkiej akrylowej włóczki:


     to prawda, jesienią szczególnie dobrze się szydełkuje, dzierga i ogólnie kraftuje, ja próbowałam złapać trochę wrzosowych, śliwkowych i różanych kolorów w tą robótkę...do kompletu czekają na wykończenie dwie poszewki na poduszki :)


czy już wspominałam, że jestem uzależniona od granny squar? ;)))

.

10 komentarzy:

  1. Ale exstra zrobilas ten pled,super i kolorki fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny :-), po prostu śliczny. Też bym chciała być uzależniona od granny squar...ale najpierw muszę nauczyć się szydełkować :-)...szydełko kupione, po weekendzie kupię włóczkę :-)...książka dla początkujących też jest...Jak patrzę na ten pled, to nabieram coraz większej ochoty na naukę :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rademenes - trzymam kciuki :)

    od dawna oglądałam podobne pledy na różnych stronkach i w końcu i mnie dopadło, po prostu musiałam go zrobić :)))

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pled przepiękny.Możesz mi polecić jakąś konkretną włóczkę? Zielona jestem w tym temacie,ale może podołałabym wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blue-Anna - pled robiłam włóczką Kotek, 100% akryl, tex 110/3 - bardzo ją lubię, bo jest miękka i przyjemnie się z niej dzierga :) ale na rynku jest dostępnych naprawdę dużo różnych włóczek, najlepiej jest przejść się do najbliższej pasmanterii i jak najwięcej podotykać motków :) a potem poszperać w internecie, bo ceny są różne :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny!!!!!! marzę o posiadaniu (zrobieniu) takowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 42 year-old Environmental Tech Walther Brumhead, hailing from Cottam enjoys watching movies like Cold Turkey and Dance. Took a trip to Harar Jugol and drives a Mercedes-Benz 38/250 SSK. znajdz tutaj

    OdpowiedzUsuń

:)