poniedziałek, 22 lutego 2010

Drobne przyjemności :)

.
no, może nie do końca takie drobne :))

Ja w każdym razie haftować nie umiem i podziwiam cierpliwość i kunszt wszelaki tych co potrafią wyczarować takie obrazki nitką...
Dziękuję serdecznie Maj.-u !  :*





dodam tylko, że poduszeczka jest naprawdę delikatna i pachnie lawendą!



***

Bardzo, bardzo mi miło i przyjemnie, że Peninia obdarowała mnie takim niezwykłym wyróżnieniem - szczególnym, bo przez nią osobiście wykonanym i przyjecielskim!
Serdecznie dziękuję! :*




Przede wszystkim chciałam je przekazać z powrotem Peninii - za ogromne serducho pełne pozytywnych wibracji i optymizmu! :)

Posyłam je też do:
Maj, Leny_wz, Brises, Karoliny z Manderlay, Kiciuli, Agnieszki B. i Zielichy...

pozdrawiam :)


(...ale przecież w tylu miejscach znajduję twórcze, pozytywne i pełne optymizmu osoby, że ta lista tak naprawdę nie ma końca...)




***

A, Anamarkowe-breloczki kuszą do 07 marca :)




***





***

z ostatniej chwili:

Wskoczyłam w Diabelski Młyn :))
Zapowiada się intrygująco...



.

11 komentarzy:

  1. baaardzo dziękuję :** czuję się zaszczycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. och, te zdjęcia śniegowe! zasłonię oczy:)
    breloczki cudne!
    gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję kochana :))Buziaczki posyłam pełne słońca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna poduszeczka!
    jeśli tak wyszywa osoba, która "nie umie" wyszywać to ja wychodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rafijo - niestety ja nie wyszyłam tej poduszeczki, dostałam ją od Maj., chociaż bardzo bym chciała umieć tak wyszywać... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie dziękuję za wyróżnienie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja znowu spóźnialska jestem a spotkała mnie taka przyjacielska nagroda:D Bardzo dziękuję za to przemiłe wyróżnienie:))) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

:)