środa, 21 października 2009

Prośba...i wyróżnienia :)

.
Ada (Awido) robi coś niesamowitego dla dzieci:

"Kochani,
jestem pedagogiem pracującym z dziećmi upośledzonymi i skrzywdzonymi przez los. Jakiś czas temu zaczęłam interesować się terapią poprzez sztukę i odkryłam, że dzięki niej dzieci te wspaniale współpracują, uczą się i otwierają się na świat.

Ponieważ szkoła finansuje tak niewielką część materiałów, mam do Was gorącą prośbę: jeśli jest cokolwiek pośród Waszych "przydasiów" - czego nie potrzebujecie [jakieś nie do końca udane zakupy, prezenty itp.] i chcielibyście podarować to dzieciaczkom - zróbcie to! Ja przyjmę każdą naklejkę, arkusik papieru, kawałek wstążki, farbki, mazaki itp. Cokolwiek.

Poproszę o maile na adres: a.wid@poczta.fm - podam wtedy adres potrzebny do wysyłki.
Z góry bardzo dziękuję,
Ada [Awido]"



Podejrzewam, że każda z nas ma coś, co mogłoby się przydać do takich zajęć...
A dzieci na pewno już zrobią z tych przydasi coś cudownego!







***



Od Niezwykłych Kobiet dostałam niezwykle miłe wyróżnienia.
Dziękuję bardzo, bardzo! :*



Od Penini i Ani...



i Anelii.


I chciałam je przekazać w dobre ręce:

Penini,
Ani (Kiciula),
Anelii,
Zielichy,
Sanki,
Leny_wz,
Ani (Brises),
Beaty (Zastępczość),
Maj.-i,
Yoli,
Damurka,
Karoliny (Moje Manderlay),
Rachel,
Rybiookiej,
Humorków,
Myska,
Addy,
Rafiji
...



Fajnie, że jesteście :)




***






…więc marzenia miej, bo to nie jest ciężka praca…
„Udomowieni” Zakopower






***






Warto zajrzeć w pewne magiczne miejsce - do Manderlay. :)


***





...w nocy szukam wytchnienia i miejsc, w których podłoga mniej skrzypi...a za oknem przejeżdżający samochód brzmi jak rakieta mknąca ze świstem w niebyt...czysta abstrakcja, bo na ławeczce pod blokiem młodzi hałaśliwie piją brylanty...
.

10 komentarzy:

  1. "tulę czule i mam nadzieje, że koleżanka dostanie moc przydasiów, bo ja niestety zbieram też:) do szkół dzieci i swojej:) "

    Beatko, nie wiem dlaczego zniknął mi Twój komentarz, coś zamieszałam...:(
    ale koniecznie chciałam go tutaj mieć, bo jak widać problem z finansowaniem w szkołach nie jest odosobniony i często nauczyciele, pedagodzy, rodzice...sami muszą sobie jakoś radzić...i chwała Wam za to :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. baaardzo dziękuje za wyróżnienie :)
    =^..^=

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :-) :-) :-)
    Pięknie wyszło Ci w tych różach i beżach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienia, oooo jak ja lubię do Ciebie zaglądać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za wyróżnienie :****

    Piękne motylkowe tło w zakładce i urzekające koraliki w karteczce , róże i beże niezwykle urocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się, pewnie... cenzura:)
    zawsze sobie sama radziłam w pracy, czasami nawet nagrody kupuję sama, bo w "mojej" szkole jest dorosła młodzież i niechętnie daje (czytaj wcale) na tak zwane klasowe:(
    cieplutnie kici-mici w Twoja stronę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. witam :) zapraszam do mnie po odbiór notesu z bratkiem :) - zostałaś wylosowana

    OdpowiedzUsuń
  8. zaglądam, zaglądam, a tu spokój :) zastój w pracy?

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję serdecznie za miłe słowa :*

    ostatnio dopadł nas jakiś wstrętny wirus i po kolei wszyscy się rozchorowaliśmy...taki jesienny grypowo-wirusowy łańcuszek wzajemnej adoracji ;)

    mam nadzieję, że jesteśmy na finiszu, bo mi się worki pod oczami już zrobiły :))))

    pozdrawiam ciepło - trzymajcie się zdrowo! :)

    OdpowiedzUsuń

:)