środa, 17 lutego 2016

szkicownik 17/02/2016 Światowy Dzień Kota

.

     Kot jaki jest każdy widzi...
"He, he - śmieją się koty - nic o nas nie wiecie, mamy swój koci świat, pełen skomplikowanych rytuałów i zwyczajów. Tajnych obrządków i wiedzy magicznej dającej władzę nad ludzkimi istotami... Mamy władzę absolutną nad waszymi emocjami i kiedy robimy te nasze słynne duże oczy, miękniecie jak plastelina i spełniacie nasze życzenia...i cieszycie się jak dzieci, że macie KOTECZKA."

     Ja też ma koteczka, nawet dwa... i jestem bardzo z tego zadowolona, ale kto kogo ma...to już sprawa dyskusyjna... ;)

Wszystkiego dobrego Sierściuszki i ich Koty! ;)
.

3 komentarze:

  1. Witaj,dawno mnie nie było na blogach,ale widzę tu u Ciebie same wspaniałe rysunki-szkicowniki i inne rzeczy,piszę pod jednym postem bo nie ogarnęłabym żeby wszędzie sie wpisać.Dlatego dzis tak ogólnie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że do mnie wpadłaś! I dziękuję za miłe słowa.:)
      Fajnie, że wróciłaś. :)
      Pozdrawiam

      Usuń

:)