czwartek, 9 października 2014

torebki z sowami :)

.

     Torebki jeansowe dla dziewczynek i chłopców na jesienne skarby lub letnie pamiątki powstały jakiś czas temu. Świetnie się szyje takie kolorowe sówki. :)
     Moja córeczka nosi w takiej torebce paczkę chusteczek higienicznych, portfelik i kasztany, które niedawno znalazła. I zabiera ją na każdy spacer i wyjście na podwórko.


     Torebki nie są zbyt duże - 15x17 cm. Zapinane na guzik i z kieszonką w środku.
Uszycie takiej małej torebeczki naprawdę nie jest trudne, a daje dużo satysfakcji. Niedługo powstanie krótki kursik jak uszyć taki drobiazg, bo od jakiegoś czasu chodzi mi to po głowie. :)

Najbardziej kontrastowa - niebieska sowa na białym tle:


Delikatniejsza wersja, różowa i bardzo "dziewczyńska":



Czerwony jeans ma śliczny odcień i taka torebka jest widoczna z daleka:



Bardzo delikatna wersja - "śnieżna" ;) sowa na białym tle:



I kolejna czerwona torba z białą sówką:



***
     Jesień zażółciła drzewo pod moim oknem. Mam więcej czasu wieczorami i szczere chęci na powrót do regularnego rysowania i innych robótek zręcznych, zobaczymy co z tego zapału wyjdzie. ;). Lato było bardzo ciepłe i intensywne, mam nadzieję, że naładowałam akumulatory słońcem na długie jesienne i zimowe wieczory...
.

10 komentarzy:

  1. Czekam na instrukcje... Chce taka torebke dla swojej niunki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne torebusie, uwielbiam sówki :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że też uległam fascynacji sowami jak pojawiły się w różnych stylach i to wszędzie!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wszędzie te sowy, ale wcale się nie dziwię, bo motyw jest piękny. Torebki niby proste, ale ile mają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, sowy rządzą! ;)))
      dziękuję, cieszę się, że prosta forma może się podobać...moja córka ma wiele torebek, ale całe lato biegała właśnie z taką :) muszę jej tylko uszyć nieco większą, bo rośnie, a wraz z nią ilość skarbów, które trzeba koniecznie ukryć w torebce :)))

      Usuń
  4. Świetne te sowy na torebkach, sama bym chciała taką z dumą nosić! Ale musiałbym mieć trochę większą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam się, że osobiście mam jedną taką sowią torebkę dla siebie, noszę w niej chusteczki higieniczne i komórkę - świetna na spacery :)
      Ale też myślę, że muszę poszyć większe, bo jesienią potrzeby rosną, bo gdzie mają się zmieścić np. kasztany?!

      Usuń

:)