poniedziałek, 9 stycznia 2012

Mój Sąsiad Totoro :)


.
     Już nie pamiętam od kiedy trwa moja miłość do Totoro. :)))


     Pierwszy raz oglądałam "My Neighbor Totoro" (reż. Hayao Miyazaki, 1988r.) dawno temu, jeszcze w "Canal+". Oczywiście nagraliśmy go wtedy, jeszcze na kasetę video i oglądaliśmy wiele, wiele razy...Teraz jest to jeden z ulubionych filmów moich dzieci, dlatego też pod choinką pojawił się nikt inny jak właśnie on, we własnej osobie :))) Ulubiony Troll - Totoro. :D



     Japońskie filmy animowane mają coś w sobie...Totoro, Ponyo, Podniebna poczta Kiki, Ruchomy Zamek Hauru, Spirited Away (W Krainie Bogów)...wciąż oglądam je z zachwytem i odkrywam na nowo.

.

9 komentarzy:

  1. Wspaniale Ci wyszedł ten trollek,i jest sympatyczny:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! A ja tego nie znam...Dzieci mam za stare, czy co....

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem co to za gościu...ale fajniusi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny Totoro! :D Też uwielbiam filmy Miyazakiego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przyznam się, że trochę się nad nim napracowałam...żeby przypominał choć trochę postać z filmu :)))
    teraz powstają następne Totorki na życzenie moich dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, moja córka własnie odkryła Totoro i od razu pokochała go cała rodzina,Mogę dostać rozpisanie wzoru i wykonania tego cudaka?

    Joanna
    joage@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

:)