czwartek, 5 marca 2009

ATC - Pomarańczowy kumpel :)

Pierwsze ATC powstało specjalnie dla Syna.



Co to jest ATC?

ATC czyli:
Artist Trading Cards to, niewielkie (2,5" x 3,5" - około 6,4 cm x 8,9 cm) artystyczne cudeńka, które pojawiły się pod koniec lat 90-tych.
Krótkie, oryginalne edycje, samodzielne wykonanie, rozmiar -
a przede wszystkim wymiana, a nie sprzedaż to cechy charakterystyczne dla tych kart.
Ateciaki, jak je nazywają niektórzy, powinny być przez autora podpisane.
Na odwrocie karty umieszcza się więc: tytuł edycji; nr edycji, np. przy 3 kartach: 1z3, 2z3, 3z3 lub 1/3, 2/3, 3/3 (nie zawsze są to edycje z kilkoma kartami, czasem pojedyńcze karty, tzw. oryginały); datę; podpis; e-mail:

.............ATC.............
..Artist Trading Card..
Tytuł______________
Data______________
Edycja_____z_______
Autor_____________
e-mail_____________

Bazą do zrobienia ATC jest mała karteczka, przeważnie papierowa. Następnie uruchamiamy naszą wyobraźnię, zdolnosci, nastrój...
Do tworzenia kart możemy używać dowolnych technik i materiałów.
Papier, karton, folia, bibuła, metal, plastik...nożyczki, dziurkacze, pieczątki, nitownice...kredki, farby, mazaki, długopisy, korektory...łaszki, wstążki, guziki, koraliki...własciwie nie jestem w stanie wymienić nawet połowy możliwych materiałów, które można wykorzystać... :)

Postanowiłam się dzis trochę powymądrzać, ha ;)
Mam nadzieję, że niczego nie pominęłam.
Sama dopiero niedawno odkryłam, że cos takiego w ogóle istnieje...
Pierwsza karta ATC jaką zrobiłam wylądowała w koszu, ale mnie to wcale nie zniechęciło, wręcz przeciwnie, bardzo polubiłam ATC. I chciałabym od czasu do czasu się z nim popróbować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)